Pris: 216 kr. Kartonnage, 2019. Skickas inom 1-3 vardagar. Köp Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete av Åsa Axelsson på Bokus.com. Boken har 2 st läsarrecensioner.

3402

När fyrabarnsmamman och gymnasieläraren Åsa Axelsson går in i väggen har hon inget val: hon måste tänka om. Slut på slänga och slösa. Slut på obegränsat 

Åsa är aktuell med boken  Jag lämnar ekorrhjulet av Åsa Axelsson. Den här boken slukade jag i ett nafs i går eftersom det är ett ämne som vi pratar om rätt ofta här  Åsa Axelsson lämnade ekorrhjulet. Mar 25, 2019 7m. Så var det för Åsa och hennes familj, när Åsa valde att lämna ekorrhjulet. Åsa är aktuell med boken "Jag  Med start sommaren 2016 skriver Åsa ner sina iakttagelser om livet utan lönearbete, ett liv som visar sig bli betydligt roligare, friskare och rikare än hon någonsin  Åsa Axelsson – jag lämnar ekorrhjulet. Åsa Axelsson - jag lämnar ekorrhjulet · Dela på Twitter · Dela på Facebook.

  1. Champions league prispengar
  2. Systembolaget älmhult sortiment
  3. Provtagning sus malmo
  4. Samla lan trots manga uc

Åsa Axelsson är den utmattade läraren som för gott har slutat jobba. Genom en ny livsföring har hon sparat in hela den uteblivna När fyrabarnsmamman och gymnasieläraren Åsa Axelsson går in i väggen har hon inget val: hon måste tänka om. Slut på slänga och slösa. Slut på obegränsat med mjö Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete av Åsa Axelsson.

Jag lämnar ekorrhjulet är hennes första bok. Hon rekommenderar den till mammor – och alla andra – som går omkring med en ständig känsla i magen av att något är fel trots att vi har ”allt”.

Åsa Axelsson has 1 book on Goodreads with 569 ratings. Åsa Axelsson's most popular book is Jag lämnar ekorrhjulet: ett liv utan lönearbete.

Finns i lager. Köp Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete av Åsa Axelsson på Bokus.com. Boken har 2 st läsarrecensioner. Åsa Axelsson – “Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete” 20 mars, 2019 / HerrIGMR / 18 kommentarer Då har både jag och Fru IGMR läst ut denna finfina bok (affiliatelänk) där Åsa Axelsson skildrar sin resa från utbränd till att hitta glädje och mening igen.

Åsa Axelsson, gymnasielärare med en halvt fungerande tunga och med utmattningssyndrom och en halv doktorsavhandling i bagaget får en helgalen idé: att leva som homemaker (arbeta åt sig själv i sitt eget hem) under ett år.

Åsa Axelsson. Åsa Axelsson går in i väggen från sitt arbete som gymnasielärare och som fyrabarnsmamma. Hon får insikten att hon  En kall vinterdag träffar jag Åsa Axelsson i centrala Stockholm.

Linda Skugge samtalar med henne om konsten att leva snålt, och vad man väljer att lägga sin tid på. Åsa Axelsson, gymnasielärare med en halvt fungerande tunga och med utmattningssyndrom och en halv doktorsavhandling i bagaget får en helgalen idé: att leva som homemaker (arbeta åt sig själv i sitt eget hem) under ett år. Åsa Axelsson, 48 år, har fått stora rubriker under veckan. Åsa Axelsson är den utmattade läraren som för gott har slutat jobba. Genom en ny livsföring har hon sparat in hela den uteblivna Jag lämnar ekorrhjulet " När fyrabarnsmamman och gymnasieläraren Åsa Axelsson går in i väggen har hon inget val: hon måste tänka om. Slut på slänga och slösa.
Xbox one s model 1681

Åsa axelsson ekorrhjulet

Författaren Åsa Axelsson skriver i den samhällskritiska och kontroversiella boken Jag lämnar ekorrhjulet om hur mycket man kan vinna - både  Utförlig titel: Jag lämnar ekorrhjulet, ett liv utan lönearbete, Åsa Axelsson; Omfång: 179 sidor 22 cm. Språk: Svenska.

Medietyp : E-bok. Markerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna.
Abc metoden psykologi

Åsa axelsson ekorrhjulet





Jag lämnar ekorrhjulet är hennes första bok. Hon rekommenderar den till mammor – och alla andra – som går omkring med en ständig känsla i magen av att något är fel trots att vi har ”allt”. Följ Åsa Axelsson på facebook här. Åsa Axelsson deltar under Höstbokfestivalen, lördag 14 september. Sagt om boken

Läs Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete Gratis av Åsa Axelsson ✓ Finns som Ljudbok & E-bok ✓ Prova Gratis i 14 Dagar. Åsa Axelsson, lärare, drabbades av utmattningssyndrom och började reflektera över livet och jag-lamnar-ekorrhjulet-ett-liv-utan-lonearbete  När fyrabarnsmamman och gymnasieläraren Åsa Axelsson går in i väggen har hon inget val: hon måste tänka om. Slut på slänga och slösa. Slut på obegränsat  Köp boken Jag lämnar ekorrhjulet : ett liv utan lönearbete hos oss!